Tylko odpowiedni sprzęt komputerowy i akcesoria komputerowe gwarantują niezawodność.

CO SERWISUJEMY?

W naszym serwisie komputerowym można naprawić różnego rodzaju sprzęt komputerowy od komputerów stacjonarnych poprzez laptopy, tablety, urządzenia drukujące oraz sieciowe.

TERMIN SERWISOWANIA

Dołożymy wszelkich starań aby zlecona usługa serwisowa była wykonana w jak najkrótszym czasie. Maksymalny termin serwisowania sprzętu to 14 dni roboczych. Wszystko jest uzależnione od powagi usterki, najczęściej naprawa sprzętu zamyka się do 5ciu dni. 

CZY MOGĘ LICZYĆ NA GWARANCJĘ NA NAPRAWĘ ?

Tak, każda nasza usługa objęta jest gwarancją. Jej długość to 3-12 miesięcy zależenie od usterki.

CZY PRZED NAPRAWĄ KOMPUTERA WYKONUJECIE KOPIĘ ZAPASOWĄ ?

Tak, na życzenie klienta.

Nie przechowujemy danych klienta. Dane są usuwane od razu po naprawie komputera.

Serwis

W ofercie serwisowej posiadamy:

Serwis komputerowy KOLKOM cechuje się profesjonalizmem i terminową realizacją zleceń. Nasz serwis zapewnia kompleksową naprawę laptopów i komputerów stacjonarnych, optymalizację, konfigurację, instalację oprogramowania oraz rozbudowę sprzętu. Charakteryzuje nas szybka diagnoza oraz dokładność wykonywania zleceń. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci darzyli nas zaufaniem i z przyjemnością do nas wracali. W realizacji naszych zleceń pomaga nam wiedza poparta bogatym doświadczeniem. 

  • Naprawy i instalacje Windows, macOS (Apple) bez utraty danych: naprawa Windows, naprawa macOS, naprawa systemu, aktualizacja Windows, instalacja macOS, instalacja Windows, instalacja Windows 10. Aktualizacje najnowszych sterowników zainstalowanych urządzeń oraz instalacja oprogramowania antywirusowego.
  • Naprawa komputerów ( Macbooków, Laptopów, Notebooków ): serwis komputerowy, naprawa Macbooków, naprawa laptopów, naprawa notebooków, serwis komputerów, konserwacja komputerów, wymiana matryc, wyciszenie komputera,  dokładne czyszczenie wnętrza, czyszczenie radiatorów procesora, karty graficznej, zasilacza.
  • Projektowanie, montaż i instalacja nowych komputerów stacjonarnych: dostosowanie wydajności do potrzeb użytkowników: graficy, architekci.
  • Pomoc zdalna: rozwiązywanie problemów zdalnie u klienta w domu. Zdalne wsparcie IT, IT Helpdesk.
  • Konfiguracja systemu Windows: instalacja pełnego zestawu sterowników i oprogramowania (odtwarzacze, przeglądarki archiwizatory, kodeki, antywirusy), ustawienie połączenia internetowego, konfiguracja konta pocztowego.
  • Odzyskiwanie danych z dysków twardych, kart pamięci i innych mediów: odzyskiwanie zdjęć, dokumentów, przenoszenie danych między systemami oraz różnymi wersjami programów, import, eksport danych.
  • Odwirusowanie komputera: instalacja antywirusów, usuwanie wirusów np. Live Security Platinum, trojanów, spyware, czyszczenie komputera ze złośliwego oprogramowania reklamowego, usuwanie niechcianego oprogramowania
  • Optymalizacja i przyspieszenie: usuwanie zbędnych programów, minimalizacja listy programów startujących z systemem operacyjnym, czyszczenie rejestru, aktualizacja BIOS’u, włączenie funkcji usprawniających współpracę komponentów, problem ze startem i spowolnienie pracy komputera, usuwanie niechcianych programów.
  • Odnowa i modernizacja komputerów: rozszerzenie pamięci, wymiana dysków twardych, przenoszenie systemu na dyski SSD.
  • Instalacja nowych urządzeń: Podłączenie i konfiguracja nowych urządzeń, kart rozszerzeń oraz napędów.
  • Archiwizacja danych: zapisanie cennych danych na nośnikach CD/CD-RW/DVD lub dyskach twardych.
  • Pomoc i porady: zakup nowego komputera, wymiana istniejących komponentów, podniesienie szybkości.