Witaj ! Zapraszam Cię do zapoznania się z moją ofertą! Miłego Dnia !

Aktualny czas:
  • Obsługuję:
    Firmy oraz osoby prywatne
  • Dostępność:
    Pon - Pt: 09.00 do 21.00
  • E-mail kontaktowy
    pomoc@kolkom.pl

Co, jeśli nie uda się naprawić mojego sprzętu ?

Nie pobieram opłat za naprawy, których nie udało się wykonać.

Czy należy czyścić komputer ?

Chcę zakupić laptopa, czym się kierować przy wyborze ?

Podstawowym wyznacznikiem przy wyborze laptopa jest budżet, następnie trzeba przemyśleć, do czego będę go używał, a następnie wybrać sprzęt z podzespołami, które podołają naszym wymaganiom w ustalonym budżecie.

Mój internet strasznie powoli pracuje, co jest tego powodem ?

Przyczyną może być złośliwe oprogramowanie zainstalowane na komputerze, źle skonfigurowany ruter, podłączenie się osób postronnych do naszej sieci... Przyczyn może być wiele, dlatego proponuje skontaktować się ze specjalistą.

Czy zawsze udaje się naprawić sprzęt na miejscu ?

Staram się zawsze naprawiać sprzęt na miejscu, jednak zdarza się, że jest to niemożliwe. Sprzęt, który wymaga gruntownych testów, zostaje zabrany do mojej firmy. Tam poddaje go szczegółowej analizie. Po zdiagnozowaniu usterki, jeżeli jest konieczność wymiany jakiejś części/podzespołu kontaktuje się z klientem w celu potwierdzenia wykonania naprawy.

Czy otrzymam fakturę za usługę?

Oczywiście, jestem legalnie działającą firmą.